top of page
Office ondersteuning
Stapelt de administratie zich op of komt het zwangerschapsverlof van je collega nu wel heel dichtbij? We gaan graag aan de slag in jouw organisatie!
Bibliotheek Aanzet

Wij bieden administratieve ondersteuning bij diverse afdelingen van Bibliotheek AanZet. Zo ondersteunen wij bij de organisatie van verschillende evenementen, het secretariaat en projectondersteuning.
Madurodam

Ons Regelmeisje ondersteunt Madurodam bij de organisatie van zakelijke evenementen, maar ook vergaderingen, congressen en jubilea. Zij regelt het allemaal voor hen. Zij plant de locatiebezoeken in, schakelt tussen afdelingen en klanten en voert de laatste checks uit.
stichting FERM

Wij bieden ondersteuning aan de directie van Stichting FERM, en regelen alle evenementen en trainingen voor de participanten en partners. Dit gaat van het notuleren tijdens Het Raad van Advies tot het organiseren van hybride sessies.
Beequip

Beequip had op korte termijn een tijdelijke office manager nodig die hen kon versterken. Ons regelmeisje pakte hier alles aan. Zoals het beantwoorden van e-mails, het onderhouden van contacten met leveranciers, het vullen van de koelkast en zorgen voor goede en heerlijke lunches.
Toen Beequip ons voor de tweede keer belde, ging ons Regelmeisje voor de tweede keer aan de slag. Dit keer nam zij de taken over van een collega die met zwangerschapsverlof was. Ze beheerde het agendabeheer van het MT, sprong bij op de HR-afdeling en ondersteunde de office manager waar nodig.
IW

Ons Regelmeisje ondersteunde IW met administratieve hulp wegens uitval door zwangerschapsverlof. Zij hield zich bezig met het opnemen van de telefoon, contact houden met leerlingen en het bijwerken van de mailbox.
De tweede keer dat IW De Regelmeisjes inschakelde, was opnieuw voor een zwangerschapsverlof. Dit keer nam ons Regelmeisje de HR-werkzaamheden op zich!
Erasmus MC Foundation

De Erasmus MC Foundation zocht een Regelmeisje die hen zou helpen bij het organiseren van diverse evenementen gericht op de fondsenwerving voor het Erasmus MC Kanker Instituut. Ons Regelmeisje bedacht hier de opzet van de evenementen, begrotingen en stelden de draaiboeken op.
Buro BrandPreventie

Buro Brandpreventie was opzoek naar een sterke management assistent. Ons Regelmeisje zette haar expertises rondom administratie, facility en marketing hier voor in en is hierin een waardevolle ondersteuning voor de directie.
AmsterdaM offices

Eén van onze Regelmeisjes heeft al het office management verzorgd voor Amsterdam Office! Zij heeft gezorgd voor een warm ontvangst, heerlijke koffie en thee, en dat alle e-mails en telefoontjes vliegensvlug werden beantwoord.
TBI

TBI heeft een strippenkaart uitstaan bij De Regelmeisjes, dit houdt in dat zij ons kunnen inschakelen wanneer ze ons nodig hebben. Zij laten ons weten wat er gedaan moet worden en wij regelen het!
Rode Kruis

Wij bieden ondersteuning tijdens de bestuursvergaderingen van Het Rode Kruis, district Rotterdam- Rijnmond. Zo zorgt ons Regelmeisje ervoor dat alle agenda’s worden opgemaakt en tijdig worden verstuurd. Ook legt zij tijdens de vergaderingen alle details met precisie vast en verstuurd deze vervolgens naar alle betrokkenen.
YUki

Yuki was voor een vast aantal maanden op zoek naar een Office Manager. Ons Regelmeisje pakte hier van alles aan, zoals het ontvangen van gasten, het beantwoorden van telefoontjes en beantwoorden vragen van alle medewerkers op het kantoor.
Kliniek dokter frodo

Kliniek Dokter Frodo zocht voor de vervanging van een medewerker wegens zwangerschapsverlof een tijdelijke backoffice manager. Het takenpakket van ons Regelmeisje bestond hier uit dagelijkse zaken binnen het bedrijf en afdelingen, administratie en het ontzorgen van de directie.
Chainels

Chainels zocht een Regelmeisje die hen kon ondersteunen op financieel en administratief gebied. Zij was hier verantwoordelijk voor de facturatie, controleren van contracten en ook het bestellen van de wekelijkse boodschappen. Kortom zij was er voor de complete ontzorging.
bottom of page